VvE management

D

e afdeling V.v.E. management begeleidt en ondersteunt een groot aantal besturen van appartementsgebouwen op het gebied van administratief, financieel en technisch beheer. Armeva Vastgoed verzorgt het V.v.E. management voor meer dan 120 en ruim 2.700 appartementsrechten. Dit betreft zowel oud- als nieuwbouw appartementengebouwen in grootte variërend van enkele tot meer dan 170 appartementsrechten.

Werkwijze

De werkwijze van Armeva Vastgoed is in een aantal kernwoorden samen te vatten.

De samenwerking met de vereniging en de vertegenwoordigers van de eigenaren (voorzitters, technische commissieleden, penningmeester, etc) dient optimaal te zijn. Buiten de dagelijkse contacten houdt Armeva Vastgoed onder andere periodiek overleg met de besturen van de V.v.E.’s. De wijze van samenwerking wordt in overleg met de vereniging bepaald.

Vanuit jarenlange ervaring realiseert Armeva Vastgoed kostenbesparing door kritisch te letten op de prijs/kwaliteit-verhouding bij diverse werkzaamheden. Armeva Vastgoed verstrekt veel opdrachten en is daardoor in een positie om gunstige prijzen te bedingen.

De dienstverlening van Armeva Vastgoed bestaat uit het aanbieden van een totaal dienstenpakket. Zo is het mogelijk om de schoonmaak van de algemene ruimten, huismeesterdiensten en het klein onderhoud door Armeva Vastgoed te laten uitvoeren. Hiervoor beschikt Armeva Vastgoed over een eigen technische dienst van meerdere medewerkers.

De zeven hoog opgeleide binnendienstmedewerkers van Armeva Vastgoed volgen regelmatig cursussen inzake V.v.E. en vastgoed management. Armeva Vastgoed is en blijft hierdoor op de hoogte van alle ontwikkelingen die gaande zijn op het gebied van regelgeving, bouwtechniek en digitale ontwikkelingen en kan de V.v.E. professioneel adviseren.


Armeva Vastgoed is aangesloten bij VvE Belang, de belangenorganisatie voor VvE’s en appartementseigenaren.

Informatie

Voor meer informatie en eventueel een vrijblijvende offerte kunt u contact met ons opnemen.